måndag, juli 28, 2008

Fullträff

kvällen innan jag åkte hamnade jag och Mr knäskak på samma fest. Det brukar vi göra titt som tätt men den här kvällen skulle slutade annorlunda. Jag tyckte vi hade ett "moment" sist vi sågs, och tydligen hade jag rätt, även om jag under festens gång inte kände av någon spänning alls och började tvivla på min känsla. När festen led mot sitt slut delade vi en taxi. Det var meningen att jag bara skulle åka med en bit. Men av någon anledning stod taxin plötsligt utanför hans hus och när han frågade om jag ville följa med upp stammande jag fram ett knappt hörbart ja.

Hade Mr knäskak varit som andra pojkar hade han börjat rycka i mina kläder samma sekund som ytterdörren stängdes bakom oss. Men vi är nog lika blyga båda två. Vi tittade på hans skivsamling, hans böcker, bilder på datorn och allt annat man kan göra klockan fyra på morgonen utom att röra vid varandra. Och jag började undra om han kanske bara varit sällskapssjuk men när jag till slut samlar mod nog till att lägga huvudet på hans axel efter 1,5 timme flyger kläderna av med en väldig fart. Och jag känner för att roppa ut min glädje efter flera månaders väntan händer det igen. Han och jag nakna i hans säng. Underbart!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho!!
Supergirl har haft Supersex =)

Anonym sa...

underbart!!! jag kan inget annat än att gratta, den som väntar på någon gott....

Varför vara perfekt.. sa...

You go girl!!

Anonym sa...

Grattis babe!

Turtlan sa...

Du den där 1 ½ timmen är inte så dum den heller! Ger krydda till det hela tycker jag.

Ha det gott i värmen!

Supergirl sa...

Tack alla! =)

Turtelgirl: Nja jag höll ju på att spy av nervositet under den tiden, fast absolut lite mer spännande blir det ju.