söndag, maj 17, 2009

Jo då

Jag träffade någon igår.
Lång som en flaggstång, stabil, charmig, väluppfostrad, trevlig och med mjuka läppar.
Spenderade hela kvällen ihop igår, tom natten (med kläderna på så klart, så oskulden är intakt)
Idag har vi legat ute i gräset och njutit av solen tills någon tydligen livviktig fotbollsmatch ägde rum.
Efter matchen har x antal sms skickats.

Me like men knappas mannen i mitt liv.
Men jag är stolt över att jag lyckades bita mig i tungan och hålla tyst varje gång jag fick för mig att förklara hur jag absolut inte ville ha ett förhållande.
Och jag har inte fått bindningsfobi eller panik på hela kvällen.

Snart kanske jag kan dejta som en normal människa igen.

6 kommentarer:

Varför vara perfekt.. sa...

Gött e de! (som vi i götet brukar säga) :) kraam

Velfia sa...

Vänta lite - träffa han kanske igen? och se vad som känns? You go girl!

Caesar på jobbet sa...

Du kan inte dejta en Hammarbyare fattar du väl???

;)

Supergirl sa...

VVP: Klagar absolut inte.

Velfia: Har inte bestämt mig än, men det är absolut inte omöjligt. Vet inte om jag är redo för något än dock så om jag väljer att inte göra det beror det bara på mig och inte på honom.
Välkommen hit!

Caesar: Han har tom Hammarby tatuerat på armen! =)

Caesar på jobbet sa...

Herregud... Stackars karl!

Supergirl sa...

Caesar: Tro mig det tycker jag oxå! Du vet ju vad jag tycker om den typen av tatueringarna =)
Han hejade dock på AIK igår.