onsdag, maj 20, 2009

Bloggproblem

Förr eller senare så kolliderar blogvärlden med mitt vanliga liv. Jag har försökt undvika det men det är svårt, och jag ångrar inte att jag träffat någon av er jag träffat men det blir svårt att skilja saker åt. Och jag kan självklart inte ha åsikter om hur anonyma ni är i era bloggar men prata inte med mig om min blogg när vi inte är ensamma och låt mig få välja vem jag vill ska läsa den, i den mån jag kan.
Och till er som mailat och frågat om vi kan ses, ta det inte personligt när jag tackar nej
eller till er som försökt lägga till mig på fb och fått nej.
Det är absolut inte pesronligt, jag vill bara hålla världarna skillda åt.
Bara en vädjan om att låta Supergirl få stanna här på datorskärmen och respektera att jag vill vara anonym.
Det är inte lika roligt att blogga annars och tro mig mindre roligt att läsa för er också.

Puss och kram