onsdag, maj 20, 2009

Jag ser problem

4 dagars "förhållande" är ju nästan världsnyheter och rekord med tanke på hur det sett ut det senaste månaderna.

Det är klart det finns saker jag gillar med honom, att han uppenbart är intresserad tex, väldigt attraktivt. Han har redan fallit ner på knä framför mig och han har lovordat mina höfter, av alla kroppsdelar. Och han drog en ganska lam och töntig raggningsreplik som blev sockersöt för att få mig att stanna och prata med honom. Så det finns många saker jag gillar med honom, skulle förmodligen kunna skriva en lång lista.

Men sen finns det andra saker som inte riktigt stämmer och då kommer den där frågan upp när är man för kräsen och när är man realist?

Jag får väl ta en dag i taget och se vad som händer.

Sen att Norrland och jag mailar och har pratats om att ses igen gör ju inte saken bättre. Det här med att "bolla" med flera på en gång, är verkligen inte min grej men helt objektivt finns det egentligen inget där, mer än förutsättningar för framtida problem.

2 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Det där har jag alltid problem med. Undrar just om vi är redo för nåt överhuvudtaget HAHAHA. Jag tror att man vet då det är rätt och det snabbt, iaf jag. Kram

Nova sa...

Kan man va för kräsen?!
Måste ju trivas med personen i fråga.

Jag vet iallfall att valborgstjejen som du så vakert kalla henne för e rätt för mig.
Det sa bara klick redan från början å en dag daten bliev fyra dar.
Kan ju lungt påstå att jag e inte ledig längre.

Men du nöjer väl dig inte med det lilla?! ;-)

/Nova