onsdag, december 05, 2007

kompis matchmaking

Skrattet, killen jag dejtade för lite över ett år sedan och Poppojken skulle passa så grymt bra ihop. De skulle bli så tajta vänner att de knappt skulle gå att skilja dem åt. Jag är så säker på det att jag skulle kunna sätta väldigt mkt pengar på det. Det kliar i fingrarna på mig för jag vill så gärna introducera dem för varandra.
Det är bara den lila detaljen att jag och skrattet inte har någon som helst kontakt längre. Visst vore det lite konstigt om jag ringde upp honom och frågade om han ville ta en fika med min kompis? =) nä det kommer inte att hända, säger man upp kontakten med mig så tänker inte jag servera underbara människor på silverfat åt dem. Det är dock ändå frustrerande för jag vet att de hade fallit pladask för varandra.

Inga kommentarer: