måndag, december 24, 2007

God Jul

Den här julen har redan blivit bättre än förra årets.
Hade uppesittar kväll med Mr snygg igår. Han ringde och frågade om han fick komma över och eftersom jag satt hemma själv och kände mig lite ensam tyckte jag det var en alldeles utmärkt idé. Han hade med sig en film där huvudpersonerna dog en efter en. Först satt jag inklämd i ena hörnet av soffan, med en soffkudde framför ögonen när det blev läskigt, sen kom jag på att jag hade en stor stark karl som sällskap i soffan som säkert skulle fungera som bättre skydd än en soffkudde så jag kröp upp hos honom istället.

Kvällen blev riktigt trevlig. Trevligaste dejten med Mr snygg sen vi började träffas. Jag kände mig lite störd på att jag inte är mer störd av att han träffar andra. Jag borde vara arg men jag bryr mig förvånansvärt inte alls. På natten drömde jag dock mardrömmar om att han skulle hem till sin fru*. (vilket förmodligen är ett tecken på att det ändå stör mig på något plan)

Hade köpt en lite julklapp till honom, som han blev löjligt glad över. Hans glädje över min present kändes som en fullt tillräcklig julklapp till mig.

Nu åtestår bara en sak innan jag fortsätter mitt julfirande och det är att önska er alla en riktigt GOD JUL!




*Han har ingen fru

4 kommentarer:

Anonym sa...

En riktigt GOD JUL till dig med!
Hoppas att den fortsätter med fler trevligheter.

Många julekramar
från Hossan

Anonym sa...

Massa tomtekramar från Suntui!

Turtlan sa...

God Jul till Dig och nu en god fortsättning! Njut av stunden som Du gjorde!
Att ge är ju också en glädje, helt klart bekräftat när Du gav klappen till Mr Snygg!

Turtlan

Supergirl sa...

Tack söta vänner. Hoppas julen var underbar!