fredag, november 27, 2009

Lycka!

Det känns som livet sakta återvänder till min syster. Ibland ler hon tom och varje gång hon gör det känns det som jag vunnit högsta vinsten på lotto. Jag hoppas, hoppas det fortsätter gå framåt även om jag inser att vi bara är i början på en lång resa. Jag saknar glada, knäppa syster så mycket och när jag ser glimtar av henne kan jag inte låta bli att känna lycka!
I natt sover jag hemma och jag hoppas sömnen inte blir fylld av mardrömmar om en död syster. Och snart kanske jag kan flytta hem för gott igen. Längtar!

6 kommentarer:

Varför vara perfekt.. sa...

Håller tummarna så mycket det går! :D KRAM

chaos sa...

Vad skönt att höra! Blir så glad för både din och din systers skull! :D

Kram!

Nova sa...

Peppar peppar snart så blir allt bra igen.

/Nova

Fröken Svensson sa...

Hoppas!!! Ett gott teckan att hon ler. Kramar!

ina sa...

jag hoppas på en bra natt! kram,

Max sa...

:-)