söndag, november 22, 2009

Karma

Nyss hemkommen från fest. Fester är bra av många olika anledningar. Kvällens fest var intressant av just ur "världen är liten" synvinkel. På festen var en kompis ex som blivit dit bjuden helt oberoende av att vara just en kompis ex.
Den här tjejen är inte, verkligen inte någon fröjd för ögat. Detta skulle man självklart kunna bortse ifrån om hon hade en fin insida men även den är rutten. Diva attityd major! Vad hon nu har att vara divig över fattar jag verkligen inte. Kanske är jag inte helt objektiv i min beskrivning av henne eftersom min lojalitet självklart ligger hos min vän och hon fann det inte tillräckligt att bara ligga med honom.

På festen är även en annan god vän till mig, en snäll och söt pojke. Det hemska exet verkar ha blivit blikförälskad i honom, inget konstigt alls, känns som flickor blir det mest hela tiden.
Exet flörtade så stod stod härliga till med honom, klistrad vid hans sida, fånskrattade, och pillade i håret och när det inte gav något gehör så skruvar hon upp ett varv till, så där pinsamt uppenbart så man nästan skäms å hennes vägnar och det är då man får ett leende på läpparna och tänker att det där med Karma is good shit! Så går det om man sårar mina vänner man blir brutaldissad och drabbas av (tillfällig?) hjärndödhet så att den insikten inte riktigt går upp för en och blir till totalt åtlöje. Bara så ni vet.

2 kommentarer:

anagoesbananas. sa...

Såna där syner gör en faktiskt riktigt glad ;D

Supergirl sa...

Ja det är ju så, frågan är ju hur bra karma det är =)