söndag, juli 26, 2009

I min utkorg

Jag var ute igår, och det fanns ganska många fina pojkar ute faktiskt, men ingen var så fin som du. I jämförelse med dig är det bara menlösa kåta pojkar vars existens bara tar upp utrymme. Så jag åkte hem igen för krypa ner i sängen med dina kvarglömda kalsonger på mig och slött mina ögon och drömde om att du kysste mig på halsen och kramade mig hårt så där underbart som du gör. Och så stark som min önskan var att du skulle ligga bredvid mig blev jag nästan förvånad när jag med sömndrucken hand trevade efter dig och du inte var där. Och det värsta av allt är att din doft nästan försvunnit från min säng.

Kom hit din bajskorv, saknar dig!

4 kommentarer:

Supergirl sa...

Skickade det aldrig, skrev bakissegar i soffan önskar du var här, istället. typ samma =)

Fröken Svensson sa...

Usch vad jobbigt :( Låt någon kompis sova över någon natt, det brukar underlätta.

Susanne och Pebbels sa...

Låter tufft, hoppas att du kommer ur dimman snart!

Supergirl sa...

Fröken svensson & DAT: det är ingen större fara med mig alls, bara vanlig söndagssaknad efter mys =)