onsdag, juli 15, 2009

Men oj!

"Kina resan har blivit uppskjuten, vad säger du om att jag kommer och hälsar på dig torsdag kväll till söndag? Det kommer bli en helg du aldrig glömmer ;) "

Så Norrmannen kommer hit imorgon!

Herregud vad håller jag på med?!

Två konstaterande kan jag iaf göra. Jag måste verkligen lyckats charma honom eftersom han från början inte ens ville ge mig sitt nr och nu två veckor senare flyger till Sverige för att träffa mig.
Det verkar inte bli några problem att ta igen mina 6 månaders celibat.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj oj oj! Här händer det sannerlligen grejer! SPÄNNANDE!!! Tjohooo va kul!

Kram

Nova sa...

Tjosan nu går det undan i svängarna!!!
Hoppas verkligen ni får en riktigt bra vistelse me varandra.

/Nova

HappyCat sa...

Jisses, har inte läst din blogg på ett litet tag åsså händer det en massa grejer! =)

Följer händelsernas utveckling med spänning... :-p

KRAM och have fun med norrbaggen!

Varför vara perfekt.. sa...

Gött!! ;)

Hon sa...

Norrland kommer ju bli skitsårad...

Hossan sa...

Ja, jag instämmer med alla övriga kommentarer: Nu händer det verkligen grejer i Supergirls liv :-)

längelevejag sa...

åh vad underbart! heja!

Fröken Svensson sa...

hehe, kör på ;)

Supergirl sa...

Hon: Han vill inte vara tillsammans med mig så jag vet inte hur mkt rätt han har att bli sårad. Man kan inte äta kakan och behålla den. Vill man va med mig får man satsa annars går jag till någon som gör det.

Men jag är inte gjord av sten klart samvetet sved till ibland under helgen.