torsdag, juni 25, 2009

Livet leker

Det är sällan ni vet var jag befinner mig men ungefär vart tredje år är min plats given, längst fram vid scen med händerna i luften och ett stort flin i ansiktet sjunger jag med till min stora kärlek, Morrisseys låtar. Igår var en sådan dag. Konserten var fantastisk och jag är fortfarande lite lätt hög.

Dagen, just nu är inte på något sätt sämre. Har just fått in de två första ordnarna på min nya verksamhet som jag fördriver dagarna med. Att vara egen är precis så underbart som jag trodde. Inom kort ska jag även starta upp verksamhet nr två. Det finns inte ett moln på min himmel och ute skiner solen. Nu skall jag strax bege mig ut på parkdans för att sedan avsluta kvällen med fika i goda vänners lag.
Kunde omöjligt vara mer lycklig. Inget alls fattas mig.

Puss mina änglar!

2 kommentarer:

Hon sa...

Jag tänkte på dig när jag läste i metro att han skulle spela i Stockholm häromdagen! :)

Supergirl sa...

Hon: Haha vad söt du är. Du känner mig väl vid det här laget, det hör jag =)