måndag, juni 22, 2009

It´s in his kiss?

På midsommarnatten, när solen gått upp igen och starka manshänder som snurrat mig runt, runt i kombination med vinet gjort mina ben ostadiga hamnar jag i hans armar och han kysser mig. Det var bara meningen att det skulle vara en ploj grej men sen har vännerna samlats runt oss och vi slutar inte, och taget om varandra hårdnar precis som något i hans byxor. Just den kyssen sa mig att han ville mer än bara vara de vänner vi varit de senaste året men hans handlingar resterande helgen sa att jag inte var annat än luft, en i mängden.

Kanske beror det på att jag en gång avvisade honom till förmån för Mr Dryg kanske beror det på andra människors ständiga närvaro.
Kanske spelar det absolut ingen roll.
Fast jag kan ändå inte låta bli att undra, iaf just nu.

3 kommentarer:

Max sa...

Undrar om inte hans fundering är... vad vill du? :-)

dog rose sa...

jag har följt din blogg i några veckor... nu kände jag igen mig för mycket för att inte kommentera. vad gör man?

Supergirl sa...

Max: Just nu var inte det som fokus var på, jag bara funderade på hur han tänkte= politiker svar =)

Dog Rose: Välkommen hit och vad roligt att du lämnade en rad =)

Ja, i mitt fall så luskade jag bland gemmensamma bekanta och fick reda på att han är intresserad sen en längre tid sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra av den infon men det rätta och vuxna att göra är väl att prata om det med berörada part. Var det till någon hjälp? Lycka till iaf.