tisdag, augusti 10, 2010

För mycket information

Festivalragget flyttar snart till Stockholm för att plugga.

Jag snubblar över information jag kan klara mig utan. Att han har något på gång med någon annan. Hon är riktigt vacker och verkar hur trevlig som helst, säkert en tjej jag hade gillat hur mycket som helst. Nu råkar jag läsa i hennes blogg att hon är så kär, det känns som en dröm hon inte vill vakna ur, för killen hon lever en dröm med ska flytta till Stockholm snart, mitt ragg. Jag förstår att de sagt att de ska ta slut då. Jag undrar om hon vet att han messade mig för några dagar sedan och sa att han tänkte på mig oftare än sällan? Och varför känner jag mig som stora stygga vargen? Jag kan vara utan honom, han är het men det är det många som är. Så jag bestämmer mig inte höra av mig mer. Låt de ha sin sista tid i fred, skapa fina minnen.

Om min tid finns så kommer den när det är dags.

3 kommentarer:

Tärningen är kastad sa...

Fint gjort. Tycker verkligen det. Du verkar vara en omtänksam tjej :)

fariahn sa...

Håller med Tärning. Mucho fint gjort. I like you already! :)

Supergirl sa...

Tack vad söta ni är, glad jag blir. Och framförallt välkommen hit båda två!