onsdag, augusti 11, 2010

Bästa platsen ledig

Jag tycker det är supermysigt när lägenheten fylls med folk, som tassar runt med sina tandborstar och handukar. Tycker om när man behöver stå i kö till toan. Det är helt vrickat men jag gillar det. Normalt är det bara jag här och ingen annan. Det enda som är tråkigt med att ha övernattningsgäster eller gäster överhuvudtaget är att det blir så tomt när de har gått. Någonstans inte så djupt inom mig bor nog en liten hönsmamma, som njuter i fulla drag när jag får pyssla om folk. Om det inte vore lite vrickat skulle jag kunna lägga choklad på kudden. Kanske jag en dag öppnar jag ett litet Bed and brekfest där jag kan få dalta med gäster hela dagarna.

Nu har jag hela lägenheten fylld med män (2) men platsen bredvid mig i sängen är fortfarande ledig. Det är ganska starkt jobbat.*




* Den ena är gay och den andra har flickvän men det blir ju inte lika roligt om jag berättar det.

3 kommentarer:

Eli sa...

Jag skulle bli glad om nån la en chokladbit på kudden när jag kom och hälsade på :)

Fröken Svensson sa...

Jag tycker också det är supermysigt och visst blir det tomt då lägenheten töms. Jag gillar att ha folk här ett tag, sen får de gärna gå efter en v iaf ;) Kram

Supergirl sa...

Eli: säg bara till om du behöver någonstans att sova, så fixar vi det :)

Fröken svensson: Just nu skulle jag gärna få strosa runt helt ensam i min lägenhet men egentligen tycker jag att det är lite mysigt. Kram