onsdag, juli 28, 2010

Årets festivalragg

Han är het! Hela han består av hårda muskler. Och han är 9 år yngre än mig. Barnarov! Men efter att han kysst mig har jag blivit oemotståndlig. Det kan ha att göra med att det är sommar men det är inte en lika magiskt och spännande förklaring, så jag föredrar att hans kyss förvandlade mig till en prinsessa. Hans kyss och allt annat det där magiska vi ägnade oss åt under hela festivalen.

När jag kom hem blev jag terrad, utfrågad till absurdum av både Norrland och Norrmannen. Ingen gav sig innan det fått svar.Och sen sårade känslor mer eller mindre väl dolda. Jag sliter mitt hår i frustration. Norrmannen har flickvän och jag tycker därmed att mitt kärleksliv inte rör honom alls. Norrland och jag har sagt att vi inte är tillsammans. Jag var beredd att försöka igen han ville inte och ändå har han mage att bli sårad över att jag har en fling med någon annan. Du tror att jag inte bryr mig men jag bryr mig jäkligt mycket, nästan skriker han till mig. Känslor är inte logiska men det verkar vara omöjligt för mig att inte såra någon även om jag i teorin inte borde ha makten att göra det.

7 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Men ahhhh.... jag skrev, men sen raderade jag allt.... :(
Näää... de kan inte fråga dej en massa saker!

Eli sa...

De har rätt att fråga men du behöver inte svara. Gör som du känner, det är det bästa - de har ingen rätt att ställa krav om de inte svarar upp till samma själv :)

Ella (hon som skulle skriva om en viss grej och deadline var ett år sen ung...) sa...

Här har hänt grejer! Norrmannen har flickvän och både han och Norrland är hos dig under festivalen?

Äsch, de tror att du alltid kommer att finnas där och när det inte visar sig stämma spelar dem offer.
Vad mer hände/händer med ragget?

Nova sa...

Klart att man bryr sig om man har varit varandra nära en gång, men dom har absolut ingen rätt att säga va du får å inte får bara för att dom inte skall bli sårade.

För inte tusan kan du leva resten av dit liv som nuna inte det vore synd.

/Nova

Supergirl sa...

Tears and Pearls: nej men de gör det iaf, fast de vet att de inte vill höra.

Eli: De ger sig inte med ett icke svar. Det tjatas och har sig. Jag tror det är det här de pratar om när de pratar om kakan som ska ätas och has kvar :)

Ella: Nej, nej ingen av dem var hos mig under festivalen. Jag var där själv med vänner.
Ja jag tror du har rätt, de vill hålla mig kvar utan att ha mig typ.

Ragget flyttar upp till sthlm i sept tills dess hörs vi sporadiskt.

Nova: logik och känslor hänger sällan ihop tyvärr.
Men inga planer på att leva som nuna =)

Fröken Svensson sa...

De tropr att du alltid ska finnas där säkert. Du verkar vara en sån tjej som fölåter, vill väl och är allmänt trevlig, så då du väl träffar någon annan på riktigt kommer det att kännas för dem. det tror jag :) Kram!

Supergirl sa...

Fröken svensson: Tack, om den dagen nu någonsin kommer. går snart in på mitt sjätte år som singel. :(