måndag, oktober 19, 2009

Blivande Kattkvinna

Det var länge sedan jag dejtade, de senaste förhållanden jag haft har jag mer eller mindre snubblat över. När jag minst annat det faktiskt, vem kunde tro.
Nu sitter jag mest framför datorn på dagarna och snubblar över pojkar där istället på olika forum etc. Jag blir mörkrädd! För det är en sak när man inte letar för då slipper man rota igenom allt skräp som finns där ute. Herregud vad skit det finns. Tråkiga, korkade, stela, humorbefriade, sexfixerade, kukfixerade, upplåsta, självmordsbenägna och mycket, mycket mera.

HJÄLP!

5 kommentarer:

koko sa...

hahaha har gjort detsamma! Men får sån panik över alla fån att jag omedelbart måste radera kontot...suck! oooh och speciellt nu under nattetid. Herregud vilka miffon haha

Max sa...

Hmm... som kille kan man undra lite hur man registrerar sig på en dejting-sajt utan att antingen vara helt intetsägande eller framstå som en idiot. Det känns som det skulle vara svårt att synas om man är rätt "vanlig" bland alla idioter som "skriker" på de där ställena. :-P

Fröken Svensson sa...

Ja nog har man ju mött fler idioter än bra män där ute på nätet, men det blir ju bara vanligare o vanligare så hoppet måste ju finnas =)
Kram!

Supergirl sa...

Koko: Har lovat att vara med på dejtingsidan i två veckor. Sist jag var inne frågade någon om jag kunde slicka på mina bröst. Jag gråter över mänskligheten.

Max: Jag tror att man kommer hur långt som helst som "vanlig" det är väl det de flesta vill ha?

Fröken Svensson: Jag tror nog inte alls på nätet. Sånt sjukt slöseri med tid men folk träffas ju där så kanske kan det funka.

Kram!

Mirnesa sa...

haha det är som Carrie sa..be aware of the FREEEAKS