tisdag, februari 10, 2009

Living a dream

Att forsoka uppdatera er om vad som hander i mitt liv just nu ar helt omojligt da varje dag ar ett litet aventyr. Sverige och allt som hor till kanns sa extremt langt borta, finns Sverige ens?
Bara tanken pa att aka hem ige ger mig magknip, vill inte!

Att traffa ny vanner har inte varit nagra problem. Traffade en tjej nar jag fragade om hon hade eld och dt slutade med att vi spenderade tre dagar tilsammans tils jag beslutade mig for att aka vidare pa en busstur genom halva thailand. Det var en mardrom! Jag satt inklamd bredvid en gigantisk illaluktande finska i 13h. Flera ganger fick jag kvava lustan att hoppa av bussen mitt ute i ingestan. Val framme traffade jag en supertrevlig tjej som det klickade med direkt. Hon fragade om jag inte ville folja med henne istallet och dt ville jag garna vilket resulterade i en halvdagsresande till. Nagra timar senare delade vi sang och sen den dagen har vi inte lamnat varandras sida. Just nu ligger hon inne i vart rum och spyr ut sina tarmar. Jag hoppas verkligen jag klarar mig speciellt eftersom vi imorgon ska aka genom hela Thailand tillsammans. Att vara magsjuk pa ett tag kanns inte direkt som nagot jag langtar efter

Forutom den hastiga magsjukn har allt varit underbart. Jag har det sa sjukt bra.
Jag hoppas ni alla har det bra dar hemma oxa.

Puss och kram
Supergirl pa vift

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åhvadkul!!! Sverige finns men är precis lika trist som vanligt, stanna där så länge du kan!! Kram

Anonym sa...

Låter som ett as roligt äventyr.
Hoppas verkligen din vän blir bra igen och att du sliper att bli sjuk.

Fins bara en nackdel med att du e slå långt bora och det e att jag saknar dina inläg så sjukt mycket
allt e ju så trist utan dig.

Men njut av resan länge och väl.

/Nova

Supergirl sa...

PF: Tro mig I will! =)

Nova: Shit vad sot du ar!
Jag kommer hem snart ju och kommer ha massa skoj att beratta. Hang in en manad kvar. Puss pa dig!

anagoesbananas. sa...

Härligt! Och så var du så nervös och helt plötsligt så är det som att du inte har pysslat med något annat än att sticka iväg ensam och resa! Starkt jobbat! :) Som Nova skriver så är det rätt tråkigt att inte kunna läsa nya inlägg jämt men jag antar att jag får försöka stå ut ;D

Njut av värmen! Imorse när jag vaknade och skulle till stallet var det -21 och jag är frusen in till benen, onice.

Hossan sa...

Vad skönt att höra att du har det bra! Lilla Sverige ligger kvar när/om du vill återvända till oss.... :-)

PinnKakan sa...

hurra! kul att läsa att du har det bra. och även om jag, precis som Nova, saknar dina inlägg så tänker jag "den som väntar på nåt gott...". typ. och som picture fine skriver så är sverige otrooooligt trist. och kallt. du missar inget :) kram till bästa supergirl!

Anonym sa...

Härligt att se att du har det bra babe! Sakna oss inte för mycket nu bara ;)

stambyte sa...

Åh jag är så sjukt avundsjuk. NJUT!

Susanne och Pebbels sa...

Härligt! :-)

Tre stycken sa...

allt bra här. Kan försäkra dig att sverige finns kvar, men du missar ingenting! Lev på, Superflicka!

Supergirl sa...

Anabanana: Det var mest andra som var nervosa, men ingen har nagon anledning att oroa sig.. an sa lange =)

Jag kommer tbx snart. Det kanns helt sjukt att ni har det sa kallt sjalv sitter jag i shorts =)

Hossan: Det gor ju det =)

PinnKakan: Tack fina. Jag kommer hem fortare an ni hinner blinka, tiden gar ju sa fort dar borta i landet i norr. Halva tiden har redan gatt nastan.

Kram

Caesar: Det ar nog omojligt att inte sakna er for mkt darling

veckat: Jag njuter sa mkt att jag far ont =)

DAT: Japp! =)

Tre Stycken: Ni far uppdatera mig nar jag kommer hem =)