söndag, juni 20, 2010

Dåliga beslut

När man är bakis tar man i bland dåliga beslut. Som att åka och ligga med ett gammalt ex som man dejtade för nästan 5 år sedan. Och som man svor dyrt och heligt att aldrig ligga med igen. Och inte var han ens bra i sängen. Men vad fan om inte jag får en kram nu så dör jag nog snart och jag har varit så otroligt "duktig" flicka på sista tiden så jag har inte ens i närheten till något färskt ragg jag skulle kunna ringa istället.

Så off I go...

Är det de här de kallar för att vara desperat?

6 kommentarer:

Varför vara perfekt.. sa...

inte desperat, utan jag skulle mer säga att man är i behov av närhet :)

Supergirl sa...

ett desperat behov av närhet kanske? =)

Fröken Svensson sa...

Behov av närhet och så är man väl kåt ibland haha

Supergirl sa...

Fröken svensson: ja kanske så, och så ersätter mandet med äckelkänslor. Lättare att hantera kanske :)

Fariahn sa...

Äsch, vafan alla får vi väl va lite desperata ibland? Själv, när jag först kom hem från ett par åt utomlands, kände jag mig så ensam att jag tog upp kontakten med killen jag var kär i när jag gick i sexan-sjuan! Och det är typ TIO år sedan! haha.. men det va najs... ;)

Kram på dig

Supergirl sa...

Fariahn: Haha då slog du mig men vad tusan lite mänsklighet behöver man ibland och inte alltid utbudet är det bästa.

Vad skulle hända med alla som var dåliga i sängen annars ;)