tisdag, maj 25, 2010

Jävla karlhelvete

Åkte till Oslo, så du kunde dumpa mig. Du har träffat någon som kanske du inte tycker om mer än jag men som bor i samma stad. Nu kan du träffa någon som bor i din stad säger du. Vill säga att jag inte vill det men gör det så klart inte. Jo jag har ju några på g säger jag, vet inte varför. Det är egentligen inte sant. För inga av de som är sk på g är ens lite intressanta. Jag vill bara vara med dig. Du sexiga, roliga, snälla, generösa underbara karl helvete.

Sluta få mina knän och skaka och fjärilarna i magen att dansa rumba, allt för att din hand ligger på mitt lår. Jag vill, vill så gärna trycka upp dig mot väggen och hångla upp dig, dra ner dig i närmaste säng och slita av dig kläderna och känna din hud mot min, alltid. Aldrig lämna sängen.
Om jag gjorde en lista på hur min drömman skulle vara skulle du ändå överträffa den. Hur ska jag då kunna träffa någon annan som det känns bättre med, och jag känner ju att du tycker om mig. Jag verkligen känner det. Så blir jag bortvald för att jag bor i Sverige och du vill inte ha ett distansförhållande och du är så jävla dum i huvudet. Fattar du inte att det vi har är så sjukt sällsynt. Vi klickar på alla plan och efter varje gång jag pratar med dig kan jag inte sluta le på flera timmar. Kanske borde jag ha flyttat till Oslo när jag hade chansen, nu i efterhand minns jag inte vad som hindrade mig. Kanske förtjänar jag inte dig just därför.

Och när jag gråtit så mycket att ögonen svullnat igen och snyltat på systers ångestmedecin för att kunna sova och bestämt mig för att inte du är värd mig då hör du av dig till mig igen och är exakt så där helvetes underbart omtänksam och rolig. Om man dumpar någon för att man träffat någon ny, kan man inte, får man inte höra av sig och fråga hur jag mår och man får inte säga att man saknar mig och berätta hur het jag är eller hur roligt det var att ses. Men jag suger i mig som en jävla svamp. Nu vill jag le mitt fånleende som alltid efter att ha pratat med sig och samtidigt gråta ögonen ur mig. Skjut mig, helvetes jävla hjärtesorg vad ont det gör.

8 kommentarer:

Varför vara perfekt.. sa...

Men gumman! :( kram!!!

Nova sa...

Varför blir det jämt så tråkiga slut på allt som verkar vara fint för?!
Håller me dig det e sjukt sällsynt att så mycket klickar bara sådär.

Ha de gott

/Nova

Anonym sa...

Ja, det låter helt galet att det klickade så bra mellan er. Kärlek kan vara ett helvete :( Ta hand om dig, det kommer kännas bättre!
Kram H

Supergirl sa...

VVP: mm faktiskt skitsynd om mig!
Kram

Nova:Det vilar en jävla förbannelse över mig tror jag. Jag vet inte vad det är för fel men det slutar ju alltid så här. Hur mår du, var evigheter sen?

H: Kärlek är för dem som har tur eller nåt. Det känns lite bättre idag, det blir bättre men inte tillräckligt fort.

Kram!

Nova sa...

Ne då det e säkert ingen förbanelse för det vore ju för hemskt.

Jodå jag mår prima jag.
Det enda som kunde ha varit bättre är att få ett nytt jobb på rätt ställe så tjejen å jag kan flytta ihopp nån gång.

/Nova

Svanka sa...

Åh, men folk som dumpar en av anledningar som inte är 'att kärleken är slut' släpper aldrig taget heller.
Minns du inte mr Fitta? Eller vad säger jag, mr Dryg? Han hade ju klart och tydligt känslor för dig och lät dig inte gå vidare.
Nu kommer Nordman säkert göra samma sak.

Och man är inte mer än människa.
Man älskar det.

Max sa...

Trist som f*n

Kram!

Supergirl sa...

Nova: Vad roligt att det fortfarande går bra med tjejen. Hoppas det löser sig med jobb och grejer så ni kan flytta ihop. Verkligen glad för din skull.

Men jag tror det vilar en förbannelse över mig på riktigt. Hur ska man annars förklara det?

Svanka: hur ska jag kunna glömma Mr Dryg som kukade ut totalt och hörde av sig som en galning efter att han dumpat mig. Nu kan jag se att det måste varit massa frustration från hans håll men då omg vad förvirrad jag blev.

Jag vet inte hur norrmannen kommer vara jag undviker gå in på msn när han är inne etc. pallar inte med en till som vägrar släppa taget.

Max: Mm jag vet. =(