onsdag, januari 03, 2007

Suck

Jag pratade med skitstöveln igår och han berättad att han skulle på anställnigsintervju.

- Då ska jag tänka på dig, svarade jag.
- Jag tänker på dig hela tiden, svarar han lite bittert.

Varför kan ingen SINGEL kille som är lite vettig och trevlig säga så?

Ja, jag har ju Byggar Bob som är singel men har är ju inte direkt vettig :) I går ställde han ett ultimatum

- Om du inte vill ha mig så ringer jag någon annan.
- Jag skulle bli väldigt glad för din skull om du träffade någon du tyckte om.
- Men jag vill ha dig..


Samtalet avslutades med att han skulle ringa någon annan tjej och jag önskade honom lycka till.

En time senare ringer han:
- Har du ångrat dig?


Ironin i det hela: Det var faktiskt en gång för länge sedan Byggare Bob som inte ville dejta mig.

Inga kommentarer: