måndag, mars 30, 2009

Ett undantag

Min ovilja att överhuvudtaget ha något med det manliga könet att göra håller isig och är starkare än någonsin.

Trots min ovilja att involvera mig med någon har jag i helgen trots detta tackat ja till en dejt.
Han sa att det var kärlek vid första ögonkastet när han kom fram till mig...
och bad om några kronor.

Han ville bjuda ut mig och jag tackade ja, faktiskt.
Han ska bara skaffa ett jobb och bostad först
sen kan inget stå i vägen för vår kärlek.
Jag har hans dregel på min kappa, det får räcka så länge.

Utbjuden av en uteliggare, ja jag säger då det.
Min sexapel kan ingen klaga på iaf =)

9 kommentarer:

Nova sa...

Ja sedär alla vill ha Sg och dom som blir lyckligt lottade spolar chansen.

När skall du träffa den värdiga
Mr Right då?!

/Nova

Supergirl sa...

Nova: Alla vill ha SG? haha det tror jag nog inte.

Om du med den värdige Mr Right menar uteliggaren så blir det dejt av när han rett upp sitt liv =)

Mr C sa...

Är det vad som krävs för att få en dejt med dig alltså, att man gör sig hemlös för att sedan ordna upp sitt liv igen?
Hmm, knivigt.

Nova sa...

Klart alla vill ha dig se bara på Mr C hära han smider redan planer på hur han skall få dig.

Nja nu menade jag inte uteligaren men vist e han Mr Right så e det ju bara att satsa på det :-P

Menade mer allment.
Och skulle du hitta Mr Right så kan du inte försöka se till att han har en vännina eller något som kan bli Miss Right för mig? ;-)

/Nova

Supergirl sa...

Mr c: Normalt vill kvinnor göra om bad boys till snälla medmänniskor, jag har en annan böjelse, göra hårt arbetande människor av uteliggare. Same, same.
Plus att jag gillar att vara en morot (alltså metaforiskt)

Så om du inte bor gatan blir det tyvärr ingen dejt, sorry ;)

Supergirl sa...

Nova: haha du är ju för söt.

Det blir ingen Mr alls, fast man vet ju aldrig, de sägs ju att de dyker upp när man minst anar det (vill det?)

Mr C sa...

Om man bor på gatan är det väldigt svårt att köra "ska vi gå hem till dig eller hem till mig"-prylen.

Den Vanliga Anonym sa...

Planerna ligger bra i tiden, jag måste alltså som skåning flytta till stockholm och leva i exil i några år (helst utan bostad och jobb) för att sedan snubbla på dig, fixa mitt liv och tillsist få en date med dig?

Låter som jag har mycket jobb framför mig jag hoppas du är värd det SG ;)

Supergirl sa...

Mr C: Sant, det är annars en replik som alltid får mig på fall ;)

DVA: Om jag är värd det? Det får du nog fråga dig själv om =)